Forum Blood Bowl PL Strona Główna Blood Bowl PL
Polskie forum miłośników Blood Bowla
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Khemri ...Czyli Kości zostały rzucone:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Blood Bowl PL Strona Główna -> Rasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Długi
Nowicjusz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:17, 02 Lut 2011    Temat postu: Khemri ...Czyli Kości zostały rzucone:)

NIebawem zarzuce spore rozważanie na temat tej rasy styl gry i jak grac aby cos ugrac:)Jako ze to jedna z moich najbardziej ulubionych ras w tej grze:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łosiu
Nowicjusz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:25, 02 Lut 2011    Temat postu:

Sorry za oftop ale biorąc pod uwagę jak zręczna jest to drużyna to temat powinien się nazywać "piłka została upuszczona" Wink.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Śro 20:25, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
khazar
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:24, 03 Lut 2011    Temat postu:

Z nimi to generalnie trza przy wykopie celować w środek, żeby tylko nie było odłożenia :> Ale cóż, ostatnio gralem mecz turniejowy świeżym teamem z doświadczonymi nieco khemri, przycelowałem w środek idealnie i co? Piłka i tak wypadła Razz czyli na odległość rzuciło 6, a potem 3 razy z rzędu ten sam kierunek na k8, no pęknie mi ryj, szansa jak 1 do 6*8*8*8=3072 Razz I przyłożył, co miał nie przyłożyć :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Długi
Nowicjusz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:45, 05 Lut 2011    Temat postu:

Khmeri to bardzo trudna druzyna w opanowaniu.Poczatkujacy gracze zostana maxymalnei zniecheceni do gry jesli wezma sie za ta druzyne.AG 1 i 2 nie wybacza błedow absolutnie...Ale przejdzmy do sedna sprawy

Swoje teorie wysnuje na delikatnym doswiadczeniu ta rasa.Obecnie w naggaroth mam khmeri (10-4-2).Wcdzensiej studiowalem inne a wczesniej jeszcze innne:)

Rozne taktyki rozne wizje.....Przedstawie swoj stytl gry i podejscie do tej rasy .Moze komus sie spodoba albo wykorzysta w innej rasie:)
A i jeszczejedno.Bulid moj i spostrzezenia raczej opieraja sie do systemu MM w grze komputerowej.W prywatnych ligach moze troche to inaczej wygladac i inaczej bym skladal druzyne...

Optymalna ilosc punktowa to 1860...cos w tych granicach....Dalej juz jest niebezpiecznie.Jak ci wylosuje chaos lub nurgla napakowany szponami i innymi gównami zwyczajnei cie posklada...

Wady:
-wolne
-Ag 1 i 2
-niski armor(oprcz guardow)
-ograniczony styl gry
-decay(guardzi)

Zalety
-4x s5
-regenka
-potrafia udezyc
-stosunkowo tani koszt

Tomb Guardzi
Filary tej druzyny.Dokladnie 4 filary:)Potrafia Zatrzymac potrafia przyjebac.Pierwszy awans dajemy MB.Mumie robia szybciej expa i sieja zniszczenie.Oczywiscie jesli dostajemy dubleta z meijsca dajemy blok.
Na kolejnym levelu rozlozylem 2 x ochrone i 2 x przelamanie ataku.
Przelamanie musi byc...klatka musi byc jakso mobilna a 5 Zrecznosci na 1 akcje calkiem moze sie przydac w niektorcyh sytuacjach.Przy kolejnych awansach dorzucilem 3 -cia ochrone i wszedl mi blok.
Dalej bede uzupelniac blokami jak wejda kolejne przełamania i uzupelnie 4 ochrone...potem Nieugiete postawy...
Z czasem moze jakas mumia zdechnie badz ja zwolnei i zaczn eskilowac od nowa zeby byly wszystkie z blokami...Wink

Blitz-Ra

2 Mini torpedy.ATAK MB NASKOK.Z tymi Skilami mozna robci bardzo dobre otwarcia(czytaj krwawe),uderzac w czule punkty przeciwnika i jednostki.

Thro-Ra

Nasz głowny transporter piłki.w 90 procentach przy odbiorze gra kreci sie wokoł niego.Mamy dostep do 2 sztuk i na tylu gramy.KLuczowa jednostka w twojej armi.Problemem jest podnoszenie piłki.Robimy to na +4 z rerolem.Paietajcie zawsze ze jak tp robicie robcie albo w bezpiecznej odleglosci albo w asyscie przynajmiej 2 kolesi co chroni pilke i podnoszacego...nie mozesz pozowlic sobie zeby rpzy twim odbiorz eprzeciwnik przechwicil pilke...bo w sumei moze bcy po meczu.Khemri nei wybacza błedow...

Rozwoj postaci.Jako pierwszy skill daje Leeder.W khmeri rerol kosztuje 70 k wiec za 20 k zloto interes.Potem jedziemy normalnei blok,nastepnei kick off return(na jednym),fend...jak wejdzie unik to 1 klasa.
Jesli wejdzie Ag dostaje twoja druzyna ze tak powiem mega bosta:)

Nie inwestuj w zadne celnosci bezpieczne rzuty.Ta druzyna z regly nigdy nei rzuccisz piłka.raz na rok wykonasz podanie z reki do reki...tu Td polega na tym ze masz podniesc i przenies z punktu A do punktu B

Chron twich thro ra..nie pakuj sie w jakies niepotrzebne bitwy.Sa miekkie maja av7 wiec latwo spadają...Zazwyczaj gram tak ze jak mam odbior gram na 2...jak robei kicka gram na 1(tym z leederem) ktory z reguly stowi na defensywie...


Szkielet
Typowa tarcza.Tak ich odbieram.:)Swietna tarcza.Maja twarda czaszka cos tam przeżyją.40 k cena atrakcyjna.Co im dajemy.tu sa rozne style gry,jedni graja ze robie z nich typowych napierdalaczy ja ich za bardzo nei skiluje zreszta za szybko padająSmile 2x dirty player 1 x sneaky gift 1x kick.To zestaw na którym gram.Jak dozyja next level daje wrestle(Dlaczego o tym potem)


Jak grac aby cos Ugrac:)
1.Zaczynac z reguly mecz od Kick
2.Faza ruchu-Klucz
3.Przeciagac gre maximum jak najdluzej(przykladac w 8 i 16)
4.fauluj az twoj przeciwnik sie zrzyga badz rozłączy:)
5.Przemysl kazdy skil.
6.Rerole

Opis poszczegolnych podpunktow juz jutro:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
khazar
Administrator



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 08 Lut 2011    Temat postu:

No ze skillowaniem faktycznie trza myśleć. Niby np. wyrzucić dublet na pierwszym awansie szkieleta i dać Guarda - niby złoto, tylko pewnie i tak nigdzie z tym Guardem nie doleci, a na dodatek to będzie jak oblanie go oliwą i wręczenie zawodnikom przeciwnika pochodni. To by mogło być interesujące tylko w bardzo początkowej fazie, np. jakby jakimś cudem zrobił awans w pierwszym meczu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Blood Bowl PL Strona Główna -> Rasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin